מפגש בהרצליה

תיאור מפגש, מאת מוטי-הורמיז.

לאחר תקופה ארוכה ללא מפגשים החליטה המחתרת הירושלמית לעשות מעשה, וכך התארגן לו מפגש בהרצליה, במגרש מול ביתה של ארזה (ללית).

עמוס ויואל הקדימו לבוא ועזרו לארגן את השטח על-ידי חיפוש וסחיבת אבנים קצת אחר-כך הגיעה גם תומר - וגם היא סונג'רה לעזור. גם אני הגעתי עם מה שנשאר מהפעמון שלי, אחרי ששני חברים שלי הצליחו לשבור לי אותו. כתחליף הביאה ארזה פעמון מתכת מהאוסף שלה שעל-אף שלא היה שביר גילה נטיה להתפרק מדי פעם.

לאט לאט התחילו האנשים להתאסף, וכשנאספו מספיק אנשים הדלקנו את המדורה. מלבד המחתרת, שהופיעה בנוכחות כמעט מלאה, הגיעו למפגש וותיקים רבים יחד עם כמה פנים חדשות, שזה להם המפגש הראשון, סה"כ הגיעו למפגש כשלושים איש.

כשהגיע הרב"ז (באיחור אופנתי שגרם לכך שהיה עליו להמתין לבירה) התאספנו למעגל ההכרות, שעסק הפעם בשאלה "איזו שאלה טולקין לא היה רוצה שישאלו אותו". לאחריו סיפר הרב"ז את סיפור הבאלרוג מאשדוד. גם פינת נרגילה הוקמה.

בשלב כלשהו החלו יעל (ayulli) שלראשונה הגיעה למפגש כללי וורה להנעים בשירה עד שהרב"ז החליט להצטרף ולהפגין את כשרונו. עוד קרב-שירים התפתח אחר-כך כשיונתן, יואל, לי ורה וקלרה החליטו לשיר משירי טום לרר וכתגובה החל הרב"ז לשיר את השיר על גיל-גלד.

כשהשעה נעשתה מאוחרת ואנשים התחילו להתפזר פתחו הנשארים במשחק חברה: מתחילים עם שם של דמות ואז צריך למצוא שם של דמות אחרת שמתחיל באות האחרונה של השם הנ"ל, ואז צריך למצוא שם שמתחיל באות האחרונה שבשם שלו וכך-הלאה. למרבה הבושה התקשו כל הנוכחים, ביניהם כמה טולקינאים בכירים, למצוא שמות של דמויות המתחילות ב- ר' (למעט ראדאגאסט ורומיל) כמו-כן ריבוי השמות המסתיימים ב- ל' מ' או נ' (או ר') היה בעוכרינו.

בתחום האוכל היו בירות וחטיפים, תפוחי אדמה ומרשמלו. היו גם מאפים קרים (אך טעימים למדי) היה גם תה אם כי הכנתו ארכה זמן בשל התעקשותה של תומר להוסיף עוד ועוד תיונים, סוכר ועלים - אבל יצא טעים.

כשכבר עמדנו להתפזר סופית (בסביבות שלוש בבוקר) הגיע דני זיסרמן והספיק לומר שלום ולהתווכח עם יונתן על הארי-פוטר.

תמונות




אילן (Godfather) תורם את חלקו למדורה

רן מקבל סוף סוף את הבירה שלו

וזו התוצאה

תומר מכינה תה