אני טולקינאי גאה!
פעולת המחאה של פורום טולקין

או: פעולתו הראשונה של ליגיון הטולקינאים הקנאים
או: פעולת המוג'הדין הטולקינאי הלבניתי

בסוכות נערך "האייקון:" הכנס המסורתי של האגודה הישראלית למד"ב ופנטסיה בשיתוף עם אגודת סטאר-טרק הישראלית.
לפני שנתיים התרחשה פעילות טולקינאית ענפה בכנס: הוקרנו שני סרטים ונערכו מספר הרצאות הן זכו למספר משתתפים רב מאד ולהצלחה מרובה.
השנה ובשנה שעברה לא נערכה שום פעולה טולקינאית כלשהי, למרות הבקשות, באמתלה של' :חוסר עניין לציבור.'
ואנו, חברי הפורום של טולקין החלטנו למחות על כך: לא ייתכן הדבר שכנס שלם מוקדש אך ורק לסטאר טרק ללא פעילות אחת הנוגעת לפנטסיה בכלל ולטולקין בפרט, ובמיוחד לאור ההצלחה המרובה של הפעילויות בשנים הקודמות.
(השמועה אומרת שגורם בכיר באגודה טירפד את הבקשה שלנו, מחשש למתיחת ביקורת, והמבין יבין.)


תומר שי (הצלם המהולל, שצילם ברוב המקרים את אצבעו) ומגן ינון.

מגן ינון, הזכור לוותיקי הפורום כשליח הראשון ובעל האתר 'טולקין, האיש והאגדה,' הדפיס מספר רב של סטיקרים, הנושאים את הכתובת" :אני טולקינאי גאה."!
ביום שלישי, ה 18 לאוקטובר, נפגשו זרנוגה, מגן ואני, חמושים בהרבה סטיקרים וחוצפה לא מעטה והחלנו בחלוקת הסטיקרים. תוך כדי הסברת המטרה שלנו והתמקדות יתרה בחברי צוות ובאנשי מנגנון האגודה.
למרבית ההפתעה, רבים ביקשו סטיקרים והזדהו עם המטרה. מעטים האנשים שלא ידעו מי זה טולקין. הפעולה שלנו התקבלה בברכה ורשמה הצלחה שהפתיעה אותנו מאד. אנשי אגודה רבים וטובים, כדוגמת אסטרו-נעמי ובוג'י הבטיחו להעלות את ענינינו בפני ישיבת האגודה ב .18/10/2000


מדבקת המחאה על גבו של זרנוגה

ד"ר לוטם, נושא תפקיד בכיר באגודה, היה שם ושמח מאד על הסטיקר שקיבל ואף הצטלם עמנו (אך הצלם צילם את אצבעו, למרבה הצער.) אך כשניסינו לשוחח איתו על 'מלחמת התרגומים' הידועה ולשאול אותו מספר שאלות, התחמק ונעלם.


מדבקת המחאה על גבו של ד"ר לוטם

לאחר שיחה קלה וצפייה בסרט גלקסי-קווסט, חזרנו לבתינו, מרוצים ושמחים על כך שלא שתקנו על הקיפוח הטולקינאי. קולנו נשמע.





אורחים וחברי אגודה עם מדבקות המחאה.